19. Újratervezés -  6.kemo
2016. október 24. írta: Tótandi

19. Újratervezés - 6.kemo

Péntek. Nagyon vártam, alig aludtam, csakhogy megtudjam már az eredményem. Anyukát felvettem a vasútállomáson, hiszen egyedül izgulni az nem annyira izgi. Tuningoljuk egymást, mintha verseny lenne, hogy ki kap előbb agyvérzést a várakozástól. Onkóra be, csüccs a 15-ös szoba elé. 5 percen belül már fogtam a kis titokzatos borítékomat meg a lemezemet, amiben a jövőm volt megírva. Nagy izgalommal nyitottuk. Húúú de hosszú, sose jó. Elemeztük, mint aki kitanulta az orvosit. Ha más nincs, mint tudjuk, arra ott lenne a Google. Csak netem nincs, meg fifi kód, hiába vetettem be az összes trükkömet a megszerzésére. Fel is írom a hűtőn lévő céljaim listára. Onko-fifi vadászat 3 hónapon belül. Hajrá! Jutalmat adok, annak aki megszerzi Nekem.

Szóval, most ugrik a majom a vízbe. A következők tárultak a szemünk elé, röviden: Itt-ott tumor nem igazolható. Kivéve.. és most következik a megjegyzés rovat. Anyuka örül, meg sír egyszerre, de ez sose jó. Hiába mondom neki, hogy ne tegye, hiszen ott van még a lap alján egy nem éppen rövidke utóirat. Rutinos lelet elemzőként ránézésre sejtettem, hogy itt beütött az akármi is. Egy baj volt az utóirattal, nem értettünk belőle semmit. Irány a Főorvos, hogy jól megmondja a frankót.

- Örülhetünk? Kérdezi, Anyuka, aki már két infarktust hordott ki lábon, mire bejutottunk.

- Egy dolognak örüljenek, hogy meg lett csinálva a CT. Másnak se, mert 2,6 cm-es májáttétje van Andrea, grátiszként kétgócú a nyirokcsomó is. Kemo váltás lesz és ha zsugorodik, műtét. 19.-n pedig jöhet befeküdni. 

Nem lepődtem meg, fel voltam készülve bármire. Akár rosszabbra is. A sok borzasztó áttét lehetőség közül, ez még a jobbak közé tartozik. Fel is ajánlottam magam, hogy ott azonnal műtsenek meg, haza se megyek, de Dokikám nem repesett az ötletemért.

19.-n vonultam is be a Wellnessbe. Csak hogy valami hasznos infóval is szolgáljak, ha már írogatok itt mindenfélét, hogy nem csak pszicho segítséget kaphatunk, hanem parkoló kártyát a kórházba. Fődoki lepecsételi és napokig parkírozhatunk a "szállodánk" területén. Micsoda előnyei vannak ennek a ráknak, ugye? Tehát csak tessék mindenkinek nyugodtan kérni és kérdezni, mert ez Nekünk jár. 

Törzsgárdából Pirko mama sem hiányzott, onkológia Celeb tudosítója egyben Gönczi Gábor örök menyasszonya. Csak Gönczi még nem tudja. Egész megszoktam, ezen az unalmas osztályon van legalább aki szórakoztató.  A lényeg a lényeg, hogy szerdán befeküdtem, úgy ahogy meg volt írva. Dél volt és még semmi, itt már sejtettem, hogy Én ide ma feleslegesen jöttem. Fődokim szólt, hogy 13.00-ra üljek a folyosóra beteg bemutatásra. Ami azt jelentette, hogy az Onkológusok apraja nagyja, fejese elé be kell vonulni és ledobni a hacukát. Ekkora közönség előtt elő adhattam volna valami koreográfiát is, hogy megadjam a módját, de fent állt a veszély hogy köntös helyett, valami hátul megkötős zubbonyt adnak rám. Így az is megtette, hogy megilletődve felfektettem magam az asztalra, hogy megvizsgáljanak. Majd jött egy kis susi-musi egymás között és megköszönték a szereplésem. A szemöldököm felugrott a hajam közé a csodálkozástól. Ennyi? - Majd a Főorvostól megkapom a tájékoztatást. Köszönjük. 

Jött is az Én Fődokim. Zúdította rám a döntését. Teljesen másik kemoterápiát fogok kapni, Kéthetente, 48 órában. A mellékhatásaiban szinte ugyan az, csak csatlakozik hozzá még egy kellemes kis bőrtünet. Ez a kemo beférkőzik a szövetek alá, ezáltal gyulladást okoz. Akkor leszek szerencsés, ha minél rondább lesz a bőröm. Ha nem jön elő, nem hat a kemo. Nincs is hozzá fűzni valóm... Ezek után jött a következő kellemes hír. Nem jó a májfunkcióm. A nyirokcsomók ki lesznek nyírva, ennyi. Ezek után pedig jött a hét kérdése az Én Dokikámtól:

- Andi. Maga Szittyózik?

-?????? Tessék? Az meg mi? ( sejtettem én, hogy a tütükézésre gondol )

- De komolyan, Magácska nem szittyózik? Andiiii, szittyózik vagy nem?

- Nem szittyózom, de úgy látom hogy ideje lesz rászokni. 

- Ááá az nem jó, másnapos lesz.

- Nem baj Főorvos Úr, majd iszok rá valamit. 

Ezzel a mókás párbeszéddel zártuk is a napunkat, futott is tovább. Jövő évi tervezetben  következőt fogom felírni a hűtőmre: Szittyózunk az új májamra - partyt tartani. Kemot azon a napon már el sem kezdték, másnap reggel vérvétellel nyitottam a napot. Eredmény megfelelő, így valamikor délután egy körül jött az első adag. Akkor csapjunk bele a lecsóba! Kezdődhet az újratervezés! 

A bejegyzés trackback címe:

https://totandiblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr9411809733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása