24. Boldog Új Évet! - Csapjunk bele!
2017. január 08. írta: Tótandi

24. Boldog Új Évet! - Csapjunk bele!

Egészségben és boldogságban gazdag Boldog Új Évet Kívánok! Remélem mindenkinek olyan jól telt, mint Nekem. Ünnepeltem karácsonyt, sütöttem-főztem, lazítottam, lelkesen szurkoltam a bowlingos céges vacsin, moziztam, degeszre ettem magam, híztam 5 kilót, szerintem izom, csak rejtett, majdnem Rubintrékáztam, de gondolatban mindig megtettem, aztán mégis erőt vettem magamon, voltam koncerten, leszek is még...egyszóval végre úgy teltek a napjaim, ahogyan azelőtt is. Sőt, már kétszer sikerült hason feküdnöm! Én, aki hason alvó voltam a műtétem előtt, és ez már nem megy, nagyon szíven ütött. Kb. 5 percen keresztül is ment a hason-szieszta. Nnnaa? Nem vagyok nagyravágyó, még egy fél év, és már aludni is tudok így.

Megújult erővel, kikerekedve és kipihenten indultam a 11. kemomra. 11.-ik! Nem semmi ugye? Van itt még 4 kicsi, de mint tudjuk, kicsi az nincs, nem számoljuk, csak úgy van. Mi az nekem, nem? Csak egy kis kemokácska. Ne is számoljuk, mert olyan aprócska, hogy csak minden második héten a két nagy között, csak egy napot vesz el az életemből. Brrr..

Irány az 5-ös szoba. Szobatársam Évike. Miért nem mindig Őt kaptam? Valahogy sosem kerültünk össze eddig, pedig már a 12. és egyben az utolsó kemojára jött. Aztaaa de irigy vagyok! Mit nem adnék ha éppen Én is az utolsóra készülnék. Mivel Nekem még ez kilátásban sincs, ezért egy újabb "Céljaim 2017" listát készítettem a hűtőmre, hogy minden áldott nap szembesüljek azzal, mennyi dolgom is van erre az évre, tehát nincs lacafaca meg kell gyógyulnom. Megosztok párat, hiszen semmiféle horrorsztori nem történt velem a kezelés alatt, mellett, között amit leírhatnék, az meg már olyan uncsi, ha megint csak panaszkodom, hogy a papírvékony bőröm az arcomon, kezemen lábamon, valahol mindig szétreped, a hajam se egy dús sörény a ragyáim meg fúúú. Az állandó hányinger és az alvás tölti ki a napjaimat. Ülve elalszom, már óvatosan helyezem magam kényelembe, mert bárhol meg tudom tenni. Ezért hogy kitöltsem betűkkel ezt az oldalt elárulom, hogy mi is rejlik az Én frigómon. Nem kell hatalmas dolgokra gondolni, hiszen nem is az a cél. Nem mondom, hogy nem örülnék egy Disneylandnek, de ahhoz előbb nyernem kellene a kaparóson. Fel is írom a céljaim közé, hogy leszokni a kaparós sorsjegyről, de ez az újságos a kórházban?? Ő miatta van. Olyan kedves és lelkesen szurkol, hogy nyerjek. Pontosabban, szinte mindig elhangzik a következő párbeszéd.: " Az Isten áldja már meg, jöjjön már egyszer vissza egy nyerő szelvénnyel". Erre Én: " Készítse a kasszát, meg hívja ide pénzszállítókat, rögtön jövök vissza."  A pénzszállítók azóta bele fagytak a páncélkocsijukba a várakozástól, de ki ne szeretne egy ilyen lelkesen szurkoló újságost magának, akivel már május óta tart a "kapcsolatunk"?  Már értem, miért akartam ovis koromban újságárus lenni, egy igazán együttérző szakma.

Vissza térve a cél-listámhoz. Csak egy kis szösszenetet osztok meg, különben olyan leszek már, mint egy nyitott könyv. Időszakokra van osztva, 3-6 és12 hónapon belül kell megvalósítani. Ajánlom mindenkinek, nekem az előző listám, az év végére, szinte csak kipipálásból állt és ez marha jó érzés.

- Élményfürdőbe elmenni egy hétvégén, persze a kis oldaltáskámmal, Makikával. Gyulai Várfürdő, vagy Aquaworld a cél, de lehet hogy mindkettő, de ha van jobb ötletetek, akkor szóljatok. 

- Koncert, hát mi más? El kell jutnom, ennyi. Halott pénz -  Budapest Park. John Newman - Strandfesztivál. Óóó Johnika, Johnikám megyek, el ne kezd nélkülem. 

- Lánybúcsú majd esküvő! Hirtelen azt gondoltátok, hogy elkeltem ugye? De nem. A barátosném a Szomszédasszonykám a kiválasztott. Kihagyhatatlan. Ki az a szingli anyuka, leányzó a vidéken, aki kihagyna egy ilyen fenomenális eseményt. 

- Tornázni, vagy kondiba elmenni min. heti kétszer. Ha ez nem jönne össze, arra ott van a Fitt TV! Hatalmas találmány. Szerintem, ha csak nézem, már attól is alakulok. Nem véletlenül adják a TV-ben. Már akár ki is pipálhatnám. :)

Tehát a célom, a céljaim teljesítése. Ami azt jelenti, hogy meg kell gyógyulnom, mert még nagyon sok a dolgom 2017-re! Sziasztok.

celok.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totandiblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr7112078559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása